Voor 15.00 uur besteld, om 16.00 uur verzonden!

Ok dat geldt dan wel voor een openingsdag. Zondag en maandag is de winkel dicht en wordt er dus ook geen pakketje klaar gemaakt... een mens moet toch ook iets van een weekend hebben nietwaar?!

Ohww en als je super coole pakketten verwacht met kekke teksten erop?! Sorry, maar ik doe aan hergebruik! Wel pak ik met alle liefde en zorg je pakketten in. Het gaat erom dat alles heel aankomt toch? Nou ja, en een beetje om het milieu natuurlijk. En je kat leest die gekke teksten toch niet, die vindt alle lege dozen gewoon te gek. Volgens mij heb ik wel alle vragen rond het bestellen en verzenden behandeld en anders... mail me.

Wanneer kan je je bestelling verwachten?


Cats & Things is op de eerste plaats een baksteen/echte winkel. 
De openingstijden zijn: van dinsdag tot vrijdag van 11.30 tot 18.00 uur en zaterdag tot 17.00 uur. Op het ogenblik zijn we ook op woensdag gesloten! Webshop bestellingen maak ik voor 16.00 uur klaar om ze diezelfde dag nog naar een PostNL afleverpunt te brengen.

Ja inderdaad dat doe ik nog zelf, het online gebeuren loopt erg leuk mee, maar is nog niet constant genoeg om iedere dag de boel te laten ophalen. Tenzij we natuurlijk maar 1x per week zouden versturen, maar dat is dan ook weer zoiets in deze sneller-dan-snel-wereld. 


Zondag & Maandag is de winkel dicht, de bestellingen worden dus pas dinsdag in behandeling genomen.


Waarom is in het weekend bestellen toch handig?


De voorraden op de site .... zouden accuraat moeten zijn. De dagelijkse kattenboodschappen zoals voer en grit worden iedere dinsdag besteld. Wil je meer dan er op voorraad is, bestel dan in het weekend of uiterlijk voor dinsdag 11.00 uur, zodat ik het allemaal nog mee kan bestellen.

Kan ik de website gebruiken als catalogus?!


Bij alle producten uit de categorie: "voor je kat" die continue herbesteld (kunnen) worden staat een tijdsindicatie van de leverfrequentie. Je kan het product direct bestellen ook al staat de voorraad op 0.

In de winkel staan voorbeelden van alle series uit het assortiment. Helaas is de winkel te klein om ook alle soorten, kleuren en maten neer te zetten. Maar je kan wel een goed indruk krijgen van de kwaliteit, het materiaal en de kleur. Dus ook al staat de voorraad op 0 je kan altijd bestellen. Zelfs als je nog in de winkel staat. Over het algemeen staan deze producten dan ook binnen 10 dagen bij je thuis.

Heb je vragen over deze producten of heb je een hoger aantal nodig dan de voorraad aangeeft, mail of bel dan even.

Verzend je ook grote of zware producten?


De meeste pakketjes vallen eigenlijk gewoon in de standaard afmeting. Niets aan de hand dus.

Kattengrit verstuur ik liever niet... heeft iets van doen met zwaar. En daarom zit daar ook een ontmoedigingstoeslag op. Voor de rest zijn alle producten netjes gewogen zodat je duidelijk kan zien of je nog binnen de normale pakket tarief valt.

De pakketdiensten worden steeds strenger.... en eerlijk is eerlijk, sommige pakketten zijn ook wel heel erg zwaar of onhandig. Daarom worden er steeds vaker toeslagen gerekend. Niet alles wordt aan je doorberekend. Er zijn krabpalen die net niet standaard zijn en die toch voor het standaardtarief verstuurd worden.

Wil je toch kattengrit of andere zware of grote dingen..... je weet dat je ook voor ophalen tijdens openingstijd of Cats & Carry pickup kan kiezen toch? Bij die laatste heb je donderdag- en vrijdagavond tot 20.00 uur de tijd om je bestelling op te halen.... gratis en voor niets!

Wat gebeurt er als mijn artikel nou toch niet op voorraad is?


Op iedere product detailpagina in de webshop staat de voorraad van een product vermeld. De voorraad op de site is een bijna accuraat. Als je bestelde product niet op voorraad is dan meld ik dat meteen en wordt je geld retour gestort of gezocht naar een oplossing of alternatief. Had je behalve dat onbrekende product nog meer items besteld? Dan zal de bestelling meteen na binnenkomst van het ontbrekende artikel worden verzonden.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?


Alle pakketten worden bezorgd door PostNL. Zodra de pakketten zijn aan geleverd bij het PostNL afleverpunt, krijg je een mail met een track & trace code. Met deze code kan je het pakketje volgen. Meestal wordt het pakketje een dag na verzending al bij je thuis geleverd. 

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten bezorgen?


In principe kan je het pakketje ook bij een ander laten bezorgen, dat is een kwestie van een ander leveradres invullen. Is het een cadeautje? Zet dit dan even in de opmerkingen en welke tekst je op het kaartje wil hebben…. Ik schrijf je boodschap gratis en voor niets op ons kaartje, zodat het voor de ontvanger een echte verrassing wordt.

Je kan je bestelling ook laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt. Helaas geeft het systeem op dit moment geen keuzemenu voor de afhaalpunten. Kies in ieder geval de juiste bezorgoptie en geef mij je voorkeur aan. Als er een “probleem” is neem ik contact met je op, zodat je altijd op de hoogte bent, waar je pakketje naar toegestuurd wordt.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de kattenwinkel?


Natuurlijk kan je de online-bestelling ook gewoon afhalen in de kattenwinkel in Amsterdam tijdens de gewone openingstijden. 
Voor het afhalen van bestellingen van onze speciale Cats & Carry service zijn wij op donderdag of vrijdagavond tot 20.00 uur beschikbaar. Kijk bij Cats & Carry voor meer informatie over deze service en de mogelijkheden.

Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is aangekomen?


Wanneer het pakket al gehavend bij je aankomt maak hier dan foto’s van VOOR je het openmaakt EN laat de postbode hier een aantekening van maken.

Controleer altijd direct na ontvangst van je bestelling of de artikelen onbeschadigd en compleet volgens je bestelling geleverd zijn. Als dat niet het geval is, meld dat dan binnen 48 uur na ontvangst per mail of bel 0204283028 op een openingsdag.

Zijn er dingen stuk maak dan een aantal duidelijke foto's van maximaal 300KB per stuk van de schade en stuur deze foto's met je melding per email naar info @ catsandthings.nl. Ik laat je dan zo snel mogelijk weten wat de vervolgstappen zijn en ga er er vanzelfsprekend voor zorgen dat je klacht naar tevredenheid wordt opgelost.

© 2016 - 2020 Cats and Things | sitemap | rss