Navigatie

Wat is de levertijd van een webshop bestelling?

Cats & Things is op de eerste plaats een baksteen/echte winkel. 
De openingstijden zijn: van dinsdag tot vrijdag van 11.30 tot 18.00 uur en zaterdag tot 17.00 uur.
Webshop bestellingen maken we na 16.00 uur klaar om ze de volgende ochtend naar een PostNL afleverpunt te brengen. Ja inderdaad dat doen we nog zelf, het online gebeuren loopt erg leuk mee, maar is nog niet constant genoeg om iedere dag de boel te laten ophalen. Tenzij we natuurlijk maar 1x per week zouden versturen, maar dat is dan ook weer zoiets in deze sneller-dan-snel-wereld. 

Het verzendschema ziet er als volgt uit:

Dinsdag voor 16.00 besteld wordt woensdagochtend bij de post aangeboden
Woensdag & Donderdag voor 16.00 wordt vrijdagochtend bij de post aangeboden
Vrijdag voor 16.00 wordt zaterdagochtend bij de post aangeboden *
Zaterdag voor 15.00 wordt meestal ook nog op zaterdag bij de post aangeboden *

* (zaterdag haalt de post de pakketten niet op bij het afhaalpunt,
    die gaan maandag pas bij de post in behandeling)

Zondag & Maandag is de winkel gesloten, deze bestellingen worden dus pas dinsdag in behandeling genomen.

Waarom niet op donderdagochtend inleveren bij de post?

Donderdag zijn we heel erg druk met het verwerken van onze eigen bestellingen en het klaarmaken voor het bezorgen in Amsterdam. Want het eerste dat er op dinsdag gebeurt is ..... bestellen! En dat wordt dan meestal woensdag en donderdag geleverd. Dus dan moet er worden opgeruimd ... ennehhh op donderdag worden dus de pakketten klaar gemaakt voor mensen die hun bestelling speciaal op donderdagavond ophalen of laten bezorgen met ons eigen mannetje (alleen in Amsterdam)

Waarom in het weekend bestellen toch handig is:

Voor de dagelijkse kattenboodschappen zoals voer en grit staan er op de site indicatievoorraden, want er wordt toch iedere dinsdag weer besteld. Dus die zaken kan je eigenlijk zoveel bestellen als je wilt, uiterlijk donderdag is het er toch wel. Behalve Canagan..... die wordt dan weer alleen op vrijdag geleverd, sorry?! 
Vooral daar waar tray of quantumkorting geldt (wordt nog aan gewerkt) is het dus makkelijk om juist vòòr dinsdag te bestellen, zodat het allemaal nog met mijn order mee kan. Of als je gebruik wil maken van de Cats & Carry service. Kijk ook even bij Cats & Carry voor meer informatie over deze service en de mogelijkheden. Ideaal voor je dagelijkse kattenbenodigdheden zonder dat je zelf hoeft te slepen. 

De website als catalogus?!

Bij alle producten die continue herbesteld (kunnen) worden staat een tijdsindicatie van de leverfrequentie (alleen dus 'voor je kat'). Je kan het product direct bestellen ook al staat de voorraad op 0. In de winkel staan van alle series van het assortiment voorbeelden in de winkel. Helaas is de winkel te klein om ook alle soorten, kleuren en maten neer te zetten. Maar je kan wel een goed indruk krijgen van de kwaliteit, het materiaal en de kleur. Dus ook al staat de voorraad op 0 je kan altijd bestellen. Zelfs als je nog in de winkel staat. Over het algemeen staan deze producten dan ook binnen twee weken bij je thuis. Heb je vragen over deze producten of heb je een hoger aantal nodig dan de voorraad aangeeft, mail of bel dan even.

Het verzenden van grote of zware producten!

Kattengrit wordt eigenlijk alleen maar bezorgd in Amsterdam, door onze vaste bezorger die het ook voor je naar boven en binnen brengt, de Cats & Carry service dus. Sorry, maar kattengrit ga ik dus niet in een doos stoppen en dan naar een PostNL afleverpunt brengen?!
Voor grote (zware) items die niet met de standaard PostNL pakketten mee mogen, zijn we nog aan het puzzelen hoe dat verstuurd moet worden. Sommige kunnen meteen vanuit het voorraadmagazijn verstuurd worden. Dat staat allemaal duidelijk vermeld bij de uitgebreide informatie van een product.
Alle grote zware producten kunnen gewoon in Amsterdam bezorgd worden door 'n mannetje'. En natuurlijk kan je die items ook altijd gratis afhalen in de winkel.

En als je artikel nou toch niet op voorraad is?

Op iedere product detailpagina in de webshop staat de voorraad van een product vermeld. De voorraad op de site is een vrij goede graadmeter maar het kan zijn dat een product bijna gelijktijdig in de winkel als op de site verkocht wordt. Als het bestelde product niet op voorraad is dan melden wij dat meteen en wordt je geld retour gestort of gezocht naar een oplossing of alternatief. Had je behalve dat ontoereikende product nog meer items besteld? Dan zal de bestelling meteen na binnenkomst van het ontbrekende artikel worden verzonden.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle pakketten worden bezorgd door PostNL. Zodra de pakketten zijn aan geleverd bij het PostNL afleverpunt, krijg je een mail met een track & trace code. Met deze code kan je het pakketje volgen. Meestal wordt het pakketje een dag na verzending al geleverd. 

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten bezorgen?

Bestellingen worden naar het opgegeven afleveradres verstuurd dat je hebt aangegeven bij de bestelling. Je kunt dus ook je werkadres opgeven als afleveradres, of een cadeautje laten bezorgen. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de kattenwinkel?

Natuurlijk kan je de online-bestelling ook gewoon afhalen in de kattenwinkel in Amsterdam tijdens de gewone openingstijden. 
Voor het afhalen van bestellingen van onze speciale Cats & Carry service zijn wij op donderdagavond tot 20.00 uur beschikbaar. Kijk bij Cats & Carry voor meer informatie over deze service en de mogelijkheden.

Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is aangekomen?

Wanneer het pakket al gehavend bij je aankomt maak hier dan foto’s van VOOR je het openmaakt EN laat de postbode hier een aantekening van maken. 
Controleer altijd direct na ontvangst van de bestelling of de artikelen onbeschadigd en compleet volgens de bestelling geleverd zijn. Mocht dit niet het geval zijn, mail dan binnen 48 uur na ontvangst. Of meld het telefonisch (0204283028) op een openingsdag. Wij verzoeken je om een aantal duidelijke foto's van maximaal 300KB per stuk te maken van de schade en deze foto's met je melding per email naar Cats & Things zenden. Wij laten je zo snel mogelijk weten wat de vervolgstappen zijn en gaan er vanzelfsprekend voor zorgen dat je klacht naar tevredenheid wordt opgelost.

© 2016 - 2017 Cats and Things | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.