UNIEK SAMENGESTELDE COLLECTIE * EIGEN LIMITED EDITIONS * ADVIES & TRAININGEN
0 Winkelwagen
Toegevoegd aan je winkelwagen
    Je hebt {{cart item_count}} items in je winkelwagen
    Je hebt 1 item in je winkelwagen
      Totaal


      Oepss... dit was niet de bedoeling?!

      Ik probeer altijd zo goed mogelijk te beschrijven hoe een product er uit ziet en voor welke kat het bedoeld is. Zodat je een goede inschatting kan maken en de kans groot is dat je het juiste product aanschaft. Maar wat als het product toch niet is, wat je er van had gehoopt, of dat het product stuk gaat... Garantie & Retour je vindt hier de antwoord op je vragen en zo niet... mail me dan.

      Natuurlijk kan je in de winkel komen kijken hoe een product er echt uit ziet . En voor grotere aanschaffen raad ik je ook echt aan om dat te doen of maak gebruik van een adviesafspraak, zodat ik met je mee kan denken.

      FAQ Garantie - Retour - Zichttermijn

      ________________________________________

      Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is aangekomen?

      De pakketjes worden altijd met grote zorg ingepakt. Maar toch....

      Controleer altijd direct na ontvangst je bestelling of alles onbeschadigd en compleet volgens je bestelling geleverd is. Als dat niet het geval is, meld dat dan binnen 48 uur na ontvangst per mail of bel 0204283028 op een openingsdag.

      Zijn er dingen stuk maak dan een aantal duidelijke foto's van de schade en stuur deze foto's met je melding per mail naar info @ catsandthings.nl. Ik laat je dan zo snel mogelijk weten wat de vervolgstappen zijn en ga er vanzelfsprekend voor zorgen dat je klacht naar tevredenheid wordt opgelost.

      Wanneer het pakket al gehavend bij je aankomt maak hier dan foto’s van VOOR je het openmaakt EN laat de bezorger hier een aantekening van maken. 

      Hoelang kan ik een artikel op zicht houden?

      Je hebt 14 dagen de tijd om een artikel dat niet aan de verwachtingen voldoet, retour te zenden. Mail even om aan te geven waarom het product retour gezonden wordt (daar kan ik alleen maar van leren!). En zet in dat mailtje ook even je volledige naam en het ordernummer, je volledige bankgegevens (tenaamstelling en rekeningnummer) zodat de retour betaling snel verloopt.

      Zijn er uitzonderingen op het herroepingsrecht?

      Als regel geldt dat het product, zonder waardevermindering en hygiëne gevaar weer aan een andere katteneigenaar verkocht moet kunnen worden. 

      Natuurlijk mag je, net zoals in de winkel, testen of en hoe het product werkt en het uit de verpakking halen zonder de verpakking te beschadigen. Eigenlijk net zoals je dat in de winkel zou doen... maar net zoals in de winkel kan je het niet eerst uitproberen op je kat! Op het moment dat je het product ook daadwerkelijk aan je kat aanbiedt is de bestelling definitief en is er geen sprake meer van zichttermijn.

      Hoe lang heb ik de tijd om een artikel terugsturen?

      Na melding heb je uiterlijk 14 dagen om het product retour te sturen. De kosten hiervan zijn voor je eigen rekening. Zodra het pakket op de juiste wijze weer in de kattenwinkel is aangekomen, wordt je aankoopbedrag binnen 14 dagen retour gestort.

      Ná 14 dagen worden retourzendingen niet meer geaccepteerd en verwerkt.

      Hoe stuur ik een artikel terug?

      Zorg dat je retourzending degelijk verpakt is, zodat de artikelen tijdens het transport niet kunnen beschadigen en dat de product verpakking in een extra (verzend)doos verstuurd wordt, zodat de originele product doos tijdens de verzending niet kan beschadigen. En natuurlijk is het handig dat je het retouradres duidelijk op de doos vermeld: 

      Cats & Things, Hazenstraat 26 1016 SP te Amsterdam.

      Krijg ik na retour mijn volledige bedrag terug?

      Als alles netjes weer retour komt dan krijgt je het aankoopbedrag van dit artikel volledig vergoed.

      Wanneer je niet voldoet aan de voorwaarden in geval van waardevermindering en/of ik kosten moet maken om het artikel weer in goede staat te brengen, dan zal ik dit aan je door berekenen.

      Binnen welk termijn krijg ik mijn retourbedrag terug?

      Je geld wordt binnen 14 dagen teruggestort als het product retour ontvangen is. Vermeld dus altijd duidelijk je naam en rekeningnummer op de contactmail.

      Mogen alle artikelen geretourneerd worden?

      Wanneer je de artikelen al aan je kat hebt aangeboden kunnen ze ook niet meer geretourneerd worden, in verband met hygiëne/overdraagbare ziekten. Op het moment dat er een voeraanbieding is met vermelding dat de houdbaarheidsdatum een kort termijn heeft, dan kan ook dat product niet meer retour genomen worden.

      Krijg ik ook garantie op de artikelen van Cats & Things? 

      Je krijgt 6 maanden garantie op de geleverde artikelen. De factuurdatum geldt hierbij als ingangsdatum voor de garantie. Mocht de garantie afwijken van de wettelijke garantieperiode van 6 maanden dan staat dit vermeld bij het betreffende artikel. Normale slijtage, schade die aangebracht is door natuur, mens of dier vallen niet onder de garantiebepaling.

      Stuur ik het “kapotte” artikel meteen naar Cats & Things?

      Niet doen! Mail even om aan te geven om welk product het gaat, waarom je denkt dat het product voor garantie in aanmerking komt en een bewijs van aankoop (zoals een ordernummer). Het aanbieden van een aantal duidelijke foto’s van de schade is erg handig bij het beoordelen van de klacht. Je krijgt zo snel mogelijk bericht van mij en de vervolgstappen te horen.

      Hoe wordt beoordeeld of ik recht heb op garantie?

      Garantie gaat over fabricage en/of materiaalfouten. In overleg met de leverancier en fabrikant wordt beoordeeld of het ook om een fabricage fout gaat. waarbij er wordt besloten of het product wordt vervangen of kan worden gerepareerd.

      Je kan geen aanspraak maken op garantie als het artikel:
      - beschadigt is door opzet, of nalatigheid
      - ondeskundig gebruikt is of nalatig onderhouden is
      - beschadigt is door het niet of juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
      - de garantie termijn is overschreden
      - bij normale slijtage en schade aangebracht door natuur, mens of dier.

      Hoe kan ik een artikel terugsturen?

      Wanneer je aan de voorwaarden van retourneren voldoet, kunt je het artikel opsturen naar het opgegeven adres (dat hoeft niet Cats & Things te zijn). Natuurlijk stuur je het bewuste artikel, schoon en droog retour. En zorg je ervoor dat je retourzending degelijk verpakt is, zodat de artikelen tijdens het transport niet (verder) kunnen beschadigen. En vergeet niet om het retouradres duidelijk op de doos te vermelden. Wacht met opsturen tot je het retouradres krijgt!

      ________________________________________

      Mis je nog dingen die je graag op deze pagina had terug willen vinden? Mail me dan even.